Tuesday, December 25, 2012

PMR, suatu ketika dahulu....

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Memandangkan keputusan PMR pun baru lagi lah diumumkan minggu lepas, jadi saya terfikir nak post tentang hari saya dapat keputusan PMR dulu. Dulu, saya langsung tak sangka yang saya dapat 5A. Oklah, ni bukan 5A untuk UPSR, tapi PMR. Sebaik sahaja dapat slip keputusan, saya lihat satu persatu dan menghitung bilangan A. Lepas tu baru lihat slip dengan senang hati. Kalau nak dibandingkan dengan adik beradik saya yang lain, saya selalu je lain dengan mereka. Bukan tak pandai, sebab MALAS dan kurang usaha sikit. Huhu. T___T Jadi itulah sebabnya, kalau adik beradik saya yang lain dapat 8A untuk PMR, tapi saya cuma dapat 5A. Kalau tak dapat 8A tu, adik-adik semua janganlah terus kecewa sampai tidur tak lena, mandi tak basah, dan lain-lain. Lepas ni banyak lagi ujian yang perlu dihadapi. Apa-apa pun nak enjoy tu tak salah, tapi kena pandai bahagikan waktu. :)


Credit: gambar dari website Utusan. 

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails