Friday, February 28, 2014

Berakhirnya Part II Master saya :)

Salam readers. InsyaAllah saya tinggal satu je semester di UiTM. Apa pun, 14 Februari 2014 yang lalu keputusan telah diumumkan. Cewah, nak juga guna ayat tu. Secara rasmi telah keluar dan boleh diperiksa di laman sesawang i-Student (eh, you student ke dah keje?). :p Agak mendebarkan....fuh....Tapi Alhamdulillah, semua dah terang, jelas dan nyata. Semua LULUS. Pointer memang meningkat. Ya, Alhamdulillah beyond my expectation. Cuma... (eh, ada cuma pula lagi kat sini). Hmm, ada satu subjek yang tak berapa dapat dibanggakan keputusannya. Itu yang mencemaskan saya pada mulanya. Bukan saya seorang, tapi ada rakan saya juga yang cemas memikirkan gred tersebut (setahu saya gred paling rendah supaya LULUS ialah B.tapi,rupa-rupanya untuk subjek elektif C baru gagal). Masa dapat result tu, rasa takut GAGAL, padahal dah terang-terang dia tulis LULUS. Subjek Project Management memang agak menakutkan saya, mana taknya ia tak selancar subjek2 yang lain, walaupun subjek lain pun saya tak boleh nak kata lancar GILER. Haha.




0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails