Saturday, November 9, 2013

GCAP [Part III]

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Setelah beberapa bulan, saya rasa nak sambung kisah GCAP [Part II]. Tapi saya nak skip ke minggu terakhir terus. Alkisahnya, pada minggu terakhir kami dikehendaki untuk present dalam group. Pilih satu company yang kononnya kami nak apply kerja. 


Group saya pilih AirAsia. Saya pilih jawatan Live Chat Officer. Ekeke. Maklumlah chatting tu memang keBOLEHan saya. :p Memang best juga lah masa present tu. Hmmm..RINDU sangat dengan GCAP. 

Group pertama saya semasa GCAP :)

Farewell Party
Pada hari terakhir kami buat jamuan. Ada barbeque la kat bawah. Selain itu, kitorang ada buat games. Terima kasih buat mereka yang dah memikirkan idea untuk permainan tu. Seronok sangat program GCAP ini. Tapi, sekarang dah tak ada GCAP. Sebab sasaran semua graduan GCAP dapat kerja selepas pergi Career Fair tak tercapai. Tak pe lah. Yang penting saya dah merasa pergi GCAP. :) Kenangan....

Group saya masa Farewell party...tengok tu, tiap kali ada group mesti saya dan ina ditakdirkan untuk bersama :p

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails