Wednesday, March 6, 2013

Happy Birthday Mama :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hihi. Hari ni hari lahir mama. Terima kasih mama sebab menjadi ibu yang terbaik dalam hidup saya dan tidak mungkin ada galang gantinya. Masih ingat lagi mama selalu cerita yang dalam adik beradik saya yang paling tak boleh berenggang dengan mama masa bayi. Minum susu ibu hampir 24 jam dan kat mana2 pun. Hehe. Tu la berkatnya Alhamdulillah tak pernah admit hospital. :) Hihi. Mungkin saya bukan yang terbaik, tapi saya cuba menjadi anak yang terbaik buat mama. Setiap manusia ada kekurangan masing-masing. Sempena hari lahir mama hari ni, saya berdoa agar Allah sentiasa berikan kesihatan kepada mama. Rezeki murah, usia mama diberkati dan juga kita sekeluarga hidup bahagia hingga ke akhir hayat. Amin. :)

P/s: Post ini dibuat awal memandangkan saya sedang berada di UiTM tak tahu online ke tak.


0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails