Wednesday, July 25, 2012

Welcome to our family, Baby Adam :)

Assalamualaikum. Alhamdulillah Jumaat lepas kakak sulung saya melahirkan putera sulung yang pertama pada pukul 10.03 pagi bertempat di Hospital Ampang. Alhamdulillah setelah bukaan 5 cm, 2 jam kemudiannya kak Rina telah selamat bersalin. Hehe. Bayi yang kami adik beradik gelarkan Adam sejak dari dalam perut kakak saya tu, lahir dengan ketinggian 49 cm dan berat 2.95 kg. Hehe. Ketika menulis post ini, baby Adam ada kat rumah mertua kakak saya. Esok baru saya boleh bertemu dia lagi. Hiks hiks. Winduuuuuuuuu la baby Adam. T_____T Btw, kakak saya ngan abang ipar dah beri nama dekat baby ni. "Muhammad Aliff"..tapi, kami tetap nak panggil dia ADAM. (nama timangan)




P/s: Sekarang ni saya masih menunggu keputusan CU200 saya. Lamanya CMS nak publish?! Bulan puasa ni kena banyak2 bersabar. :-S

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails