Friday, July 27, 2012

Tips Menghilangkan Sedu Bayi

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia (rasa macam patriotik). Kawan-kawan dah kibarkan bendera Malaysia (aka Jalur Gemilang)? Saya sudah. Sehari sebelum puasa hari tu. Ayah saya kata, "aik, cepatnya bendera dah letak". :p Saya memang seorang yang semangat giler untuk kibarkan bendera di luar rumah. Dah jadi satu kebiasaan sejak tahun 2007. Heeee. :) 


Apa pun, hari ini saya nak berkongsi apa yang telah saya dapat dari rakan-rakan saya di Facebook. Semalam kakak sulung saya suruh saya cari di internet cara untuk menghilangkan sedu bayi. Tapi saya terus post di FB kepada rakan-rakan saya. Hasilnya seperti di bawah:






Ada petua yang kalau kita fikir berkali-kali, macam tak boleh diterima akal. Haha. Rasa macam tak logik. Tapi dah nama pun petua orang dulu-dulu. Hihihihi. Layan.

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails