Saturday, July 28, 2012

Maquerade Mask murah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Post saya kali ini ringkas, tapi informatif (masuk bakul, angkat sendiri). Saya dapati ramai juga yang google cari pasal masquerade mask. Terlalu banyak hits. Setelah dua tahun Grand Annual Dinner kolej yang bertemakan masquerade berlalu.....akhirnya saya telah terjumpa satu kedai yang jual mask dengan harga yang murah GILER. Lokasinya di Pandan Mewah. Kedainya terletak disebelah 99 Speed Mart. Untuk pengetahuan kedai ini dari Hospital Ampang atau Mc Donalds's dah boleh jalan kaki. Kalau takut sesat boleh tanya orang kat sana, for sure mereka tahu. Oh ya.Masa dulu saya beli mask dengan harga RM14.90. Mahalnya. Pakai sekali je. @.@ Tapi mask yang dijual di kedai ini, harganya CUMA RM2.90. Pengsan tak dengar? Bukan RM12.90 atau RM21.90. So apa tunggu lagi, belilah di sana selagi stok MASIH ADA. :D


P/s: Picture will be upload bila saya rajin. he2

3 budak comel:

nama kedai tu ape eh? dye mmg area2 hospital ampang ke ape?

nama kedai tu tak ingat la pula..tapi dia sederet dengan 99 Speedmart Pandan Mewah..lebih kurang kedai RM2..cuma harga dalam tu bukan RM2 je..macam2 harga..he2

agak agak ada lagi tak topeng tu kalu saya pergi minggu ni? hmmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails