Saturday, October 20, 2012

Graduation Day...at last! :)


Salam bloggers. Alhamdulillah pada Sabtu lepas (13 Oktober 2012), saya telah bergraduasi. Yeay. Syukur dapat "menggenggam segulung ijazah", bak kata orang. Padahal tak gulung2 pun sijil tu nanti. Hehe. Dapat 1st Class memang satu perkara yang agak menggembirakan saya dan juga parents saya. Akhirnya semua adik-beradik kami dah ada ijazah. ^^ Semoga saya dapat melanjutkan pelajaran ke peringkat Master. Itu juga merupakan harapan mak saya. Hehe. InsyaAllah. Amin. Terima kasih kepada Allah SWT, selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW, mama, papa, siblings, family, friends, lecturers, KPTM, MARA, Coventry University dan buat yang terlibat secara langsung mahupun tidak dalam membantu saya.:)

Facts

  • "8 kuntum bunga"= I love you! ha2..tq siblings..mama bagi duit je sebab tak sempat belikan bunga.
  • Banyak gambar yang sempat disnap masa pre-convo day dan post-convo je..he2..hari kejadian ada sedikit je gambar..nak cepat keluar dari PICC punya pasal. @.@

Degree in BSC(Hons) Business Information Technology with Accounting 3+0 in Collaboration with Coventry University, UK

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails