Sunday, March 25, 2012

Selamat Hari Lahir Muchlisah :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Helo bloggers. Hari ini, berkuranglah usia saya...sob sob. Tapi Alhamdulillah Allah masih memberi saya peluang untuk hidup di muka bumi ini. :) Pada hari ini, ada beberapa doa saya dan saya berdoa semoga Allah memakbulkannya. 

  • Semoga Muchlisah menjadi anak yang solehah dan berbakti kepada ibu bapa selama mereka hidup.
  • Semoga Muchlisah berjaya di dunia dan di akhirat serta diredhai Allah.
  • Semoga Muchlisah dapat mencari pekerjaan sebaik sahaja selesai belajar nanti.
  • Semoga Muchlisah mendapat jodoh yang baik dan kekal hingga ke akhir hayat.
  • Semoga Muchlisah kahwin pada tahun hadapan. Amin. (oops. tapi kena ada yang melamar dulu pula..sob sob)
  • Semoga Muchlisah dapat berbakti kepada agama dan membantu orang yang di dalam kesusahan.
  • Semoga Muchlisah dapat mengamalkan amar makruf nahi mungkar.
Amin~ :)

P/s: Sengaja saya menggunakan nama saya sendiri daripada menggunakan perkataan 'saya'.

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails