Wednesday, January 25, 2012

Yeay! Kahwin Juga Akhirnya.

Salam bloggers. Sepatutnya post ini saya buat awal dari minggu lepas. Tapi saya tak berkesempatan. Oh ya, ingat lagi tak post saya tentang orang yang saya minat selalu lepas tu mesti dia kahwin. Masa tu saya cerita mengenai pertunangan Ally Iskandar. Ala, pengacara MHI tu. Tapi, nak dijadikan cerita entah berapa lama lepas tu dia putus tunang. Alhamdulillah, tahun lepas kot dia risik@bertunang lagi dengan orang dari Terengganu. Gadis yang cantik. Belaar di Korea Selatan pula tu. :) 

Pada 20 Januari 2012, beliau telah selamat bernikah dengan gadis tersebut yang dikenali sebagai Farah Lee. Untung la.... Hehe.  Tapi, saya lihat mereka sepadan. Adalah iras-iras muka mereka berdua. InsyaAllah jodoh panjang hingga ke akhir hayat. Amin.

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails