Sunday, January 22, 2012

Lagu Sedih [Part II]

'Salam bloggers. Seperti yang dijanjikan, saya mahu menyambung tentang 'lagu sedih'. inilah sambungan cerita tentang saya yang anda mungkin tidak tahu. 

  1. Saya seorang yang suka pendam je masalah. Jarang saya kongsi dengan orang lain.
  2. Kalau orang cerita masalah kepada saya, biasanya saya akan simpan dalam hati je dari menceritakan kepada orang lain.
  3. Masa sekolah dulu saya macam Dr. Love. Kawan saya selalu rujuk saya bila ada masalah cinta.
  1. Masa dulu, saya selalu layan lagu-lagu sedih. Macam lagu "Nidji-Hapus Aku","SO7-Sephia", "Flop Poppy-Masih", etc....Rasa macam best.
  2. Oh ya...yang terakhir sekali..bila saya marah....saya nampak comel. Haha.
Ok. Wassalam.

2 budak comel:

saya juga suka dgr lagu sedih.. tp semua korea.. hehe layann.. XD

hehe..lagu korea byk best...tapi kan, ramai yg plastik la..huhu..boleh dikatakan ramai yang wat plastic surgery sampai kte xtau mana satu yg plastik dan real..ish2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails