Saturday, January 21, 2012

Lagu Sedih [Part I]

Salam bloggers. Pernah tak dengar Lagu Sedih-VIP? Lagunya sedih, tapi rancak. Lain daripada yang lain tu! :p Oh ya, ada beberapa fakta tentang saya yang mungkin orang tak tahu. Antaranya:


  • Saya sangat jarang bergambar berdua dengan lelaki. Memang boleh dihitung dengan jari kot. Mengapa? Semuanya sebab masa saya sekolah..time form 5 dulu, ada seorang laki tu cakap saya minat dia padahal dia yang minta saya bergambar dengan dia. Perasan tak? LOL.
  • Saya pernah bersedih sebab putus cinta dan sebenarnya itulah perkara yang paling saya sesalkan, yakni MENANGIS KERANA SEORANG LELAKI. Bukankah kumbang bukan seekor?
  • Oleh sebab yang itu, saya memang cuba mengelak daripada BERCINTA SEBELUM KAHWIN.
  • Saya rasa ramai ada pengalaman ini, bergaduh dengan lelaki masa sekolah dan terSUKA dengan budak laki tu. TAPI, suka dalam diam je la. Hehe.
Oklah, nak solat da. InsyaAllah lain kali saya sambung. K, wassalam. Buhbye.


0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails