Friday, May 21, 2010

reunion kot?

Since kakak saya yang first akan melangsungkan perkahwinan pada tahun ini, maka sekarang dia agak sibuk mencari photographer yang berkenan di hatinya. Al-maklumlah kalu boleh kita nak kahwin sekali seumur hidup maka kenalah abadikan dalam bentuk gambar a.k.a album. Hehe. Awal bulan mei yang lalu, ketika kakak saya mencuba pakaian di butik pengantin yang letaknya di Taman Permata (siapa yang dah biasa, mungkin dapat agak), saya telah melihat sesuatu.



Maksud saya, sewaktu kakak saya ingin melakukan pembayaran wang deposit untuk pakaian pengantin, tiba-tiba saya terlihat kad bisnes yang tertera nama "Aizat Rushdan". Automatically saya menyebut "Omg! I kenal lah dia ni. Dia dulu satu sekolah teknik". Haha. Okay, seriously tak sangka sangat. Bliss Candid, itulah nama syarikat si Aizat ni. Wah! Agak berjaya dia sekarang (boleh la kata berjaya, almaklumlah bisnes dia nampak dapat sambutan hangat juga oleh pengantin dan bakal-bakal pengantin). Kakak saya ketika mendengar nama "Bliss Candid", terus berkata yang dia minat juga gambar-gambar yang dicapture oleh photgrapher BC. Maka dia suruh saya tanya harga yang ditawarkan oleh BC. Selepas 2 hari menanti, akhirnya dapat juga quotation yang di"emelkan". Memang busy photographer ni, nak edit gambar lagi, nak hantar gambar untuk dijadikan album, Cewah, tiba-tiba semangat cerita. Macam minat juga nak jadi photographer sebenarnya. Sambilan je, boleh la.;p Wahaha. Apa-apa pun, pada hari Rabu (19/5) saya dan akak saya telah bertemu dengan Aizat ni bertempat di Jusco Maluri. Dia datang sekali dengan tunang dia yang merangkap business partner la. Walaupun mereka hadir lewat setengah jam kerana MRR2 "jam". Tapi, komitmen yang mereka berikan tu terbaik la. Oh ya, kepada Aizat "Semoga pertunangan berakhir dengan perkahwinan dan kekal hingga ke ahir hayat. Amin~"




P/s: Agak2 si Aizat ni jumpa ke blog ni? Fuh (sambil menarik nafas lega sebab tak bagi URL blog ni).

4 budak comel:

cik lisa, saya perasan tudung baru!!

:))

hehe..
tu la pasal..
nampak je eh wani ni..
ahaha :))

bli la tudung lycra..
macam2 ada kt jln TAR. (promote sikit)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails