Saturday, May 8, 2010

memori tercipta!

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama takkan kulupa

Saya memang akan merindukan mereka. Semua kenangan. Pahit dan manis. Semuanya adalah kenangan yang takkan dapat dilupakan sepanjang berada bersama mereka di KPTM KL. Selepas ini semuanya membawa haluan masing-masing. Memang ada di antara kami yang akan kekal di sini (termasuklah saya..er.macam confirm jek?). Tetapi mungkin majoriti akan pergi. Bekerja, menjadi part-time student, mahupun meneruskan pengajian di IPT lain.

Oh, rindu. Hanya itu yang dapat saya ungkapkan. Biarpun kertas terakhir baru sahaja berlaku kurang daripada 24 jam yang lalu, tetapi perasaan saya sedikit tersentuh. Apatah lagi kini terasa 'sunyi'. Bulan depan, sudah pasti keputusan ujian MUET keluar. Begitu juga keputusan peperiksaan akhir KPTM. Keputusan kemasukan ke IPT juga. Memang debaran menanti di bulan Jun. SAYA RINDU MEREKA. Serius!





0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails