Monday, May 3, 2010

:)

Alhamdulillah hari ini saya serta partner saya dah submit fyp documentation kami. Syukurlah dah berakhir dengan baik. Markah? Hmm. Harap-harap dapat at least A. Cewah, demand pula. Petang tadi juga saya bertemu lecturer E-Commerce untuk melihat carrymarks saya. Masa call, miss kata belum key-in markah. Then, bila saya datang kat bilik dia, dia terus kirakan. Alhamdulillah dapat 45/60. Chance untuk dapat A memang ada. Tapi, tipis lah kot. Saya dah sedia ke belum ya? =.=" Tapi insyaAllah jika Allah izinkan, mesti boleh dapat asalkan saya cuba buat yang terbaik semasa paper final hari Jumaat ini. Doaku, harapanku. Macam tajuk sinetron Indonesia. Hihi. Esok ada MUET Speaking Exam. Hopefully, dapat buat yang terbaik dan dipermudahkan segalanya oleh Allah.

CIMB Clicks
Setelah sekian lama accout CIMB Clicks saya suspended, maka akhirnya saya telefon jua CIMB call center. Saya memang desperate nak bayar bil broadband. Nak pergi Celcom Cube entah bila. Masa call ada la moment yang saya rasa kelakar. Saya boleh tanya dekat operator tu, "boleh tak tolong tengokkan password saya". Haha. Sebab serius saya dah terlupa password. Username lagi la. Tapi saya rasa sangat puas hati dengan Call Center CIMB. Two thumbs up!

Liquid Paper
Petang tadi selepas meminta operator CIMB me'reset' E-Pin CIMB. Maka saya perlulah ke ATM untuk mendapatkan E-Pin. Selepas berbuat demikian, saya pergi membuat pencarian liquid paper. Memandangkan saya nak exam. Maka saya perlu membeli liquid paper untuk menggantikan liquid paper saya yang dah hilang. Siapalah yang minat dengan liquid saya tu? Saya telah masuk ke dalam sekurang-kurangnya 5 buah kedai untuk mencari liquid paper. Tapi tak berhasil kerana tiada liquid paper yang dijual. Akhirnya, saya singgah ke kedai stationary berhampiran LRT Pandan Jaya. Jumpa liquid paper dan saya terus bayar. Semasa tengah pilih liquid paper yang mana saya mahu beli, saya telah membuat keputusan untuk beli yang saiz kecil kerana "takut hilang" lagi. Dan kerana "ketakutan" saya itu. Maka, pulang sahaja saya dan setibanya di rumah. Tiba-tiba saya terperasan yang saya telah kehilangan penutup liquid paper yang baru saya beli dan belum pakai pun. T_T




0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails