Wednesday, May 12, 2010

Nikon Center @ Times Square

Dulu masa di awal pembukaan Nikon Center di Times Square, saya fikir itu kedai yang menjual kamera Nikon. Al-maklumlah, besar je nampak lot die. Tapi entah bila saya terbaca di surat khabar mengatakan yang Nikon Center itu bukanlah sebuah kedai yang menjual kamera Nikon, tetapi khas buat yang minat fotografi yakni pengguna kamera Nikon.


Sejak hari saya baca artikel itu saya telah tanamkan niat untuk melawat Nikon Center itu. Oh ya, khidmat nasihat juga boleh anda dapatkan di sana. Untuk pengetahuan anda, sejak zaman menggunakan kamera biasa (guna gulungan filem, digital camera hinggalah ke DSLR, saya sekeluarga tetap mempercayai Nikon). Loyal customer lah, bak kata orang. ;) Hari Sabtu yang lepas saya berpeluang singgah dan menjenguk Nikon Center bersama Wani. Hehe. Biarkan gambar yang menceritakan segalanya. :)

wani yang semangat ambil gambar ni. hehe. ;)

saya mencuba kamera yang ada di ruang pameran Nikon Center

inilah wani. hihi. jalan-jalan, i like! :D



0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails