Saturday, February 6, 2010

tafsiran

Manusia memang tidak terlepas daripada membuat suatu tafsiran melalui peristiwa yang berlaku. Kadang-kadang kita terlalu cepat melatah. Melihat sesuatu dan terus menghakimi orang dari apa yang kita lihat. Tapi kita harus ingat, "Apa yang kita nampak tidak semestinya apa yang benar-benar berlaku". Oh ya, semalam saya dan kawan-kawan saya pergi RedBox. Karaoke. Nasib baik ada tempat, kalau tidak, terpaksa saya main boling. =p


sambil menunggu bihun tomyam siap@times square ;)

hujan telah turun dengan lebatnya sebelum kami ke RedBox@Low Yat

room 64@Red Box

macam-macam gaya ada

P/s: Setelah melalui beberapa kesusahan seperti birokrasi dalam proses untuk menghantar dokumen ke UniMAP seperti dalam post saya sebelum ini, akhirnya saya fotostat semua dokumen dan mendapatkan pengesahan sijil. Saya berjaya menghantarnya pada hari khamis.



0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails