Monday, June 1, 2015

Kehamilan Pertama

Salam pembaca yang budiman. Alhamdulillah, usia kandungan saya sudah memasuki 20 minggu. Semalam saya baru tiba di Sintang setelah pulang ke Kuala Lumpur selama 2 minggu. Saya tiba di klia2 sebelum pukul 9 pagi. Terus ke kiosk untuk check in. Memandangkan masa yang ada masih banyak, jadi saya mengisi perut terlebih dahulu. Bingung juga nak ke MarryBrown, KFC atau Bumbu Desa. Saya search review BD, ada yang kata kureng di cawangan klia2. Akhirnya saya memilih KFC. Dah lama nak beli, dari bulan Mac. Saya pesan set Classic Rice 1 pc chicken untuk sarapan, manakala Zinger Burger untuk makan di Pontianak. Perjalanan dari KUL-PNK mengambil masa 1 jam 40minit. Setibanya di ruang ketibaan, saya langsung ke ruang keberangkatan. Memandangkan kaunter untuk pesawat KALstar ke Sintang belum di buka, saya duduk dahulu di kerusi sambil baca novel yang diberi kak adek. Masa duduk, terasa pula ada pergerakan dalam perut. Geli sampai saya sempat ketawa kecil. Setelah check in, saya ke musholla. Pesawat saya berlepas dalam jam 1615wib. Tiba di Sintang 34 minit kemudian. Alhamdulillah. Hmm.. 2 minggu di Malaysia rasa macam kejap je. Apa pun, gembira dapat balik. Mama papa berangkat ke Korea Selatan sehari sebelum saya pulang. 

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails