Wednesday, May 1, 2013

Selamat Pengantin Baru, Farhana!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Hihi. Ahad lepas saya sempat menghadiri majlis perkahwinan Farhana aka Ban. Sebenarnya saya kenal dia dah lama juga. Sejak sekolah rendah, walaupun dulu saya SK(P) Bukit Bintang(Dua), KL, manakal Farhana tu pula SK(P) Bukit Bintang (Satu), KL. Kenapa saya boleh kenal dia? Semuanya sebab surat. Ekeke. Kitorang masa zaman sekolah dulu memang ada sistem hantar surat bawah meja. Haha. Lawak tak? Sebab surat juga saya kenal dia. Alkisahnya, Ban ni nak kenal dengan kawan sebelah meja saya (chinese..kalau tak silap Lai Cheng), tapi dia punya surat bawah meja saya. Haha. Jadi, mestilah saya yang jadi tukang baca dan balas. Sampailah satu masa tu, tiba-tiba dia pun beritahu yang dia nak kenal dengan Lai Cheng. Haha. LOL. Sebaik tamat sekolah rendah, kitorang masuk sekolah yang sama iaitu SMK Seri Bintang (Utara), KL. Tapi, kami memang tak pernah rapatlah masa zaman sekolah. Hehe.


P/s: Kadang2 kawan masa sekolah lebih menghargai kita daripada kawan masa kita dah menginjak dewasa. :)

#gambar lain kali upload.. :p

2 budak comel:

Hehe:)
Pelik tp benar
Jmp kwn lama walaupun da lama xjmp..tp boleh borak byk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails