Monday, May 6, 2013

Saya, Raub dan Dia

Assalamualaikum dan salam readers. Post ini dah terlambat empat bulan. Fuh. Maaf farah. Hehe. Sebelum tu rasanya tidak terlambat saya nak beritahu yang pada bulan Januari yang lalu saya telah pun menghadiri majlis pernikahan dan resepsi BFF saya di Raub. Farah merupakan rakan satu kelas semasa di SMT Tengku Ampuan Afzan Bentong (kini dikenali sebagai Kolej Vokasional Tengku Ampuan Afzan). Kami mula rapat kalau tidak silap saya semasa tingkatan 5. Ha, sejarahnya tingkatan 4 memang saya ini lebih rapat dengan budak aliran Vokasional memandangkan dorm saya hanya ada 3 orang budak aliran Teknik. Suka, duka, semua kami dah lalui. Alhamdulillah, tak sangka sehingga kini meskipun kami jarang berjumpa tapi kami tetap saling ingat mengingati (cewah, sweet tak?). Bercakap tentang suami Farah. Mereka sebenarnya pernah satu sekolah semasa Sekolah Rendah tetapi Farah kemudiannya berpindah ke Raub. Bertemu kembali selepas berbelas tahun melalui Facebook. Kalau dah jodoh.......tak kisahlah baru kenal ke tapi Allah punya aturan tu memang indah. Semoga Engki dapat menjadi suami yang didambakan isteri, kehidupan mereka berdua sentiasa diredhai Allah dan diberkati. Amin.



P/s: Saya sayang Farah, jadi tolong jaga Farah sebaik-baiknya dan sayangi dia dengan sepenuh hati. ^^ 

3 budak comel:

Aku baru terjumpa post nie.. dan aku touching sangat baca...tak perasan langsung post ko yg nie...huhu

-Farah AD-

Hehhe. Takpe farah, kte buat post ni pun masa tu dah lambat. Jarang update blog.

Hehhe. Takpe farah, kte buat post ni pun masa tu dah lambat. Jarang update blog.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails