Monday, March 25, 2013

I Wish.... [ala-ala lagu FT Island]

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Today is a very special day. Guess what? Haha. Hari ini hari lahir saya ke dunia ni menurut tahun Masihi la. Macam biasa, saya FOREVER 21. :p Untuk tahun ini saya berharap....

  • Semoga usia saya diberkati oleh Allah
  • Saya dapat lebih membahagiakan keluarga saya dan orang lain
  • Menjaga hati setiap orang dan hati saya juga dijaga oleh mereka o:-)
  • Istiqomah dalam perbuatan yang baik
  • Menambahkan amalan :)
  • Berjaya dalam apa yang saya lakukan
  • Sentiasa dipermudahkan urusan oleh Allah SWT
  • Mendapat jodoh yang baik. Hehe. (boleh tak orang Malaysia je?)
  • Lagi satu, umat Islam tidak ditindas dan diberikan kesabaran dan tabah atas segala sesuatu yang belaku...dan semoga Malaysia selamat dan aman.
Amin.

Gambar hiasan dari hasil carian Google
P/s: Terima kasih atas ucapan-ucapan dari kawan-kawan tidak kira di Facebook mahupun Whatsapp. :)

4 budak comel:

Eh.farah ke?alolo.yg phone pun termasuk sekali la.

hehehe.. sape lg yg suke jadi anonymous kt blog kamu ni lisa... heeee.. =)

alolo..mesti la kte kenal sape..bff kot..takkan tak cam? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails