Monday, January 16, 2012

Kempen Memakai Skirt ;)

Salam bloggers. Hola! Lately perasan tak ramai orang yang dah bertukar kepada gaya memakai skirt? Bukan mini skirt ye, maksud saya skirt panjang. Tak kisah lah maxi skirt, mermaid cut skirt atau apa pun. Tapi, memang kalau orang bertudung, nampak lebih anggun memakai skirt (long skirt, ok!). Sebab satu hal, skirt ini akan mengelakkan kita nampak bentuk kaki. TAPI, kalau skirt tu agak jarang, kena pakai kain dalam tau. Lepas tu, keayuan pun akan lebih terserlah. Cewah! :)) Baru-baru ini saya telah memesan maxi skirt secara online. Yang ini custom made punya skirt, so kena bagi ukuran sendiri la. Lebih praktikal gak, kan? Tapi gambar saya tak ada lagi la sebab baru lagi order. :p Jom, kita tengok gambar yang saya google je kat bawah ini.


Saya ada pesan skirt yang warna hijau macam ini, tapi kembang sedikit. Kalau kembang sangat dikhuatiri nampak rendah pula. :p Credit to: Be-mod.com

Skirt yang bentuk macam ini akan membuatkan ilusi nampak tinggi kepada pemakai. Credit to: ThePopLook


P/s: Nanti kalau dah sampai baru saya reveal dari mana saya beli skirt tu, ye! :)

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails