Tuesday, November 1, 2011

Kisah Lelaki Berani dan Perempuan Pemalu [part II]

Salam bloggers. Memandangkan ada request dari Cik Syasya supaya saya teruskan cerita tentang perempuan pemalu ini, maka saya ada sedikit rentetan cerita sebelum ini. Kalau tak tahu kisah yang mana, sila klik di sini. Sebelum ini saya ada cerita apabila lelaki tu beri tudung Ariani tu, rakan saya terus rasa malu. Dahla masa tu ada lecturer dalam kelas. Malahan, rakan-rakan lain pun ada sekali. Jadi, tindakan yang pertama dia lakukan masa tu. Dia rasa nak buang je tudung tu atau pulangkan. Tapi, kami kata tak baik lah. Sebab laki tu dah beria-ia kan? Nanti dia malu pula. Lagipun kalau orang kecewa ini, susah kita nak predict. Mana tau dia ada buat tindakan melulu nanti. Huhu. Rupa-rupanya, entah berapa lama lepas tu. Kawan perempuan saya tu mesej laki tu. Mengatakan dia tak dapat terima tudung tu. Dia dah tolak dengan cara baik. Hehe. Tapi kan, kisah ni dah setahun yang lepas jadi saya tak dapat nak ingat dengan baik. Yang pasti, sekarang ini kami dah tak nampak group laki tu sangat. Kalau dulu bila geng-geng kami pergi makan di gerai corner tu mesti kami nampak group laki tu ada sekali. Hoho. Ok, sekian kisah lelaki berani dan perempuan pemalu buat kali ini..mungkin ada sambungan lagi? Tunggu.... :)

Updated: klik untuk sambungan part III

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails