Sunday, April 17, 2011

Mula-mula Gosip, Kemudian Tup Tap Tup Tap..Memang Betul!!

Salam readers. Hai! Lama betul rasanya saya tak update blog ini. Masalahnya banyak assignment yang perlu saya siapkan (semua last minute kerja punya pasal). Huhu. Hari ini saya cuma nak buka cerita tentang gosip. Gosip apa? Mestilah cerita artis. Haha. Ok, ini bukan nak mengata belakang mereka ye. Cuma nak cerita kisah2 gosip yang akhirnya jadi kenyataan.

Akhil Hayy dan Waheeda
Masih ingat kisah mereka berdua? Dulu mereka selalu menidakkan yang mereka ada hubungan. Tapi, akhirnya Alhamdulillah mungkin dah memang jodoh. Mereka berkahwin.


Norman dan Memey
Mula-mula dengar gosip sebab mereka kena tangkap. Tangkap gambar ke apa, itu saya malas nak cerita panjanglah. Tapi, yang pasti tak lama kemudian tiba-tiba mereka rapat dan sekarang pula dah pun mengikat tali pertunangan.


Linda Onn dan Fahrin Ahmad
Cerita mereka ini memang lama juga lah didengar dan terpampang di muka akhbar. "Kami cuma berkawan baik". Itulah yang selalu kita dengar. Tapi, entah angin apa pula yang tiba-tiba bertiup kencang. Mereka kemudiannya tidak lagi bersahabat baik. Eh, dulu apa ye? Cuma kawan ye?


Wallahua'lam.


2 budak comel:

typical kan mereka ni, cimot. haha.tgk mat salih, jujur je ckp diorg date sape..artis kita byk nak jaga market je ni...hihihihihih

hehe..tu la pasal.mula2 cakap,"kami tak bercinta"..tp, sbnrnya klu bercinta tak heboh2 tak pe..cuma kalau rapat gle, asyik jln berdua...mmg obvious gle la ada hubungan lebih dr kawan ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails