Friday, April 1, 2011

5 Blog Paling Kerap Dilawati 2011

Salam readers. Memandangkan saya telah ditag oleh cik kyla, maka saya kenalah senarai pendekkan 5 blog yang saya selalu lawat tahun ini. Ok lah. Kedudukan kelima-lima blog ini saya tidak susun mengikut kekerapan ye.

Mula-mula, saya suka sangat baca blog cik Fatin Liyana.

Seingat saya dulu saya sekadar blogwalking dan terjumpa blog dia ini. Saya tertarik membaca blog dia dulu setelah mengetahui dia belajar di Universitas Padjadjaran, Bandung, iaitu di kampus ayah saya dulu. Hehe. Walaupun dia tak kenal saya, tapi saya sangat suka baca blog dia. Sebab dia comel dan bakal bergelar seorang Doktor pula tu (ok, dengar macam diskriminasi pula).

Selain itu, mestilah saya suka lawat blog cik kyla.

Sebab blog dia banyak informasi berguna. Contohnya sedikit sebanyak tentang ilmu agama, malahan kartun boboiboy pun ada. Hehe.

Kemudian, saya suka juga baca blog cik jejari runcing.

Mula-mula dulu saya tau tentang jejari runcing ini sebab adik saya yang perkenalkan. Dia
beritahu saya yang cik jejari runcing ini dulu sekolah sama dengan dia (SAB). Hoho. Untuk pengetahuan (yang tidak tahu), cik jejari runcing ini girlfriend Khairul Fahmi Che Mat (KFCM). Tak kenal siapa? Sila google sendiri. :p


Blog yang keempat ialah blog kawan SBU saya yang saya pernah rapat masa zaman sekolah di SBU dulu iaitu cik yana.

Blog dia ini lebih menceritakan tentang diri dia dan orang sekeliling dia. Memandangkan kami sangat jarang menghubungi antara satu sama lain, maka saya jadikan blog dia sebagai medium untuk mengetahui perkembangan diri dia.


Terakhir sekali ialah blog cik oren. Ok lah, bukan. Tapi cik epal.

Kenal kan? Trademark dia ialah "hai koranggggg". Jangan marah cik epal. Hihi. ;) Kenapa saya baca blog dia (eh, ini macam menjawab soalan contest dia je)..? Saya baca sebab saya nak tahu macam mana dia boleh dapat duit Nuffnang banyak sangat tu, hampir sama macam Hanis Zalikha. Hoho. Boleh tak? Cik epal ini kelakar juga, bak kata kawan saya. Ok, chow dulu..

P/s: Ada banyak lagi blog yang saya selalu lawat. Tapi, sebab dia nak lima je blog..jadi, tak dapat nak senaraikan semua kan. :|

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails