Wednesday, December 29, 2010

Piala AFF Suzuki 2010 milik Malaysia

Salam bloggers. Tahniah buat pasukan bola sepak negara kerana berjaya membawa pulang piala ke tanah air. Biarpun Indonesia mendapat agregat 2-1 di Stadium Gelora Bung Karno, namun kemenangan berpihak kepada negara kita kerana Malaysia mempunyai agregat 3-0 ketika pusingan pertama perlawanan akhir di Stadium Bukit Jalil. Usahlah kita bersengketa lagi, piala AFF Suzuki telah berlalu maka sekarang marilah kita nantikan kemunculan tahun 2011 dan harapkan yang terbaik buat kedua-dua negara. Dikesempatan ini saya memohon jasa baik pembaca sekalian untuk mendoakan agar kesihatan nenek saya bertambah baik. Kini nenek saya berada di Rumah Sakit Natar, Bandar Lampung. T__T Dengar kata nenek saya tidak berada dalam keadaan yang begitu stabil. Parents saya telah pun pulang ke Indonesia pagi semalam untuk melihat keadaan nenek saya. Ya Allah, saya berharap agar masih dapat bertemu nenek saya di masa yang akan datang. Teringin pulang ke Lampung, tapi apakan daya....

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails