Monday, October 18, 2010

at last.....its over now

Salam bloggers. Maaf kerana lama sangat tak meng'update' blog saya yang tak seberapa ini. Apa pun, Alhamdulillah pada 8 oktober yang lalu kakak saya yang pertama telah selamat diijabkabulkan bersama pilihan hatinya. Baguslah, akhirnya apa yang kakak saya impikan terlaksana. Apa pun, 2 hari yang lalu telah selamat berlangsungnya majlis resepsi kakak saya di Dewan Serbaguna Ampang Hilir, Taman Tasik Ampang Hilir. Syukur kerana dengan izin Allah dan bantuan dari pihak keluarga mama, majlis kami berjalan dengan lancar. Jutaan terima kasih juga buat rakan-rakan saya (kyla, ina, ida dan lina) yang telah membantu saya di majlis resepsi kakak saya. Hanya Allah yang dapat membalas jasa kalian. Begitu juga dengan para tetamu yang hadir, terima kasih kerana telah meluangkan masa untuk datang ke majlis kakak saya, keluarga dari ayah saya yang datang dari Kelantan dan juga keluarga mama yang datangnya dari Indonesia. Gambar-gambar telah pun saya upload di Facebook, tapi ada beberapa foto yang saya "kepilkan" di sini untuk tatapan kalian. Haha.






P/s: penat gilerrrrrr...tapi, gembira sebab dapat entertain orang.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails