Sunday, October 24, 2010

biasanya...

Salam bloggers. Hari ini saya akan memulakan kata-kata dengan "biasanya". Pelik? Ada sebab mengapa perkataan itu akan saya gunakan. Jom kita lihat~

  • Biasanya apabila cuti semester, saya akan balik kampung. Tapi kali ini, saya tidak akan balik kampung sama sekali kerana ada praktikal.
  • Biasanya, saya akan memesan tiket kapal terbang untuk ibu bapa saya dan nama saya mesti termasuk dalam senarai yang akan naik ke atas kapal terbang.Tetapi kali ini, tidak.
  • Biasanya, kami sekeluarga akan menyambut hari lebaran bersama-sama. Tetapi pada tahun ini (seperti tahun yang lepas), mama papa akan pergi beraya di Indonesia. Tapi, pada hari raya haji kedua mama dah balik ke Malaysia.
  • Biasanya, bila mama dan papa pulang ke Malaysia nanti mereka akan berada di rumah lama-lama. Tetapi untuk November ini, mereka akan pergi ke Kelantan pula dengan menaiki kapal terbang lagi pada keesokan harinya sebaik tiba di Malaysia.

Agak sedihkan tahun ini? Tapi saya harap praktikal saya nanti berjalan lancar. Amin. Begitu juga markah coursework saya. Ahhhhhhh. Takut saya untuk melihat markah term 1 pada tahun depan. x)

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails