Sunday, August 29, 2010

Come back.

Salam bloggers. Nampaknya bulan Ogos ni post saya dalam blog ni memang boleh dikira dengan jari. Serius saya tiada masa untuk berblogging. Apa pun saya ada serba sedikit update yang ingin dikongsi.


  1. Saya dah pun menghantar kesemua surat permohonan untuk Industrial Training di enam syarikat. (harap-harap ada permohonan yang diterima. Amin)
  2. Presentation untuk Case Study (Group Project) dah pun selesai. Saya puas hati, tapi ada masalah yang datang. Entah mengapa. Saya risau dengan markah yang datang dari group lain (berat sebelah atau "bias" mungkin berlaku)
  3. Alhamdulillah setakat hari ini, saya telah berjaya untuk puasa penuh. (andai sahaja saya dapat berpuasa penuh hingga ke akhir Ramadhan.... >.<)
  4. Orang kata sebelum kita meletakkan sesuatu kesalahan pada orang lain, kita perlu menyiasat dulu. Tapi pelik, mengapa masih ada orang yang tiba-tiba berubah (malah secara drastik), kerana hal yang sangat kecil. Malah boleh dikatakan mereka ini macam kebudak-budakan (childish).
  5. Pada hari Rabu yang lepas, mentor sewaktu saya DBIT telah menelefon dan memberitahu saya mengenai anugerah yang mungkin saya dapat pada majlis Convo november ini. Alhamdulillah. Semoga ia dapat menjadi inspirasi kepada saya pada masa hadapan. InsyaAllah.
  6. Semalam saya pergi ke Jalan TAR dengan kak rina dan mira. Memandangkan minggu depan mira dah nak balik Indonesia, so saya ajak dia ke rumah time weekend. Hehe. Sesak giler Jalan TAR. Bukan sahaja sesak dengan kenderaan, tetapi manusia pun sangat ramai. Majoriti orang Melayu yang saya nampak. x)

Saya harap masalah yang timbul minggu lepas tidak berlaku pada minggu ini. Saya mahukan ketenangan di dalam kelas sebelum ini kembali seperti sediakala.

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails