Wednesday, June 23, 2010

lenguh!

Capek deh........uwarrrrrrrrgh..semalam saya pergi kolej untuk melengkapkan borang berhenti. Selepas selesai urusan, saya pergi BB bersama kak sal. Tujuan utama kak sal mahu ke low yat untuk menjual laptopnya dan kemudian membeli laptop yang baru. Memandangkan kami terlalu banyak berjalan, akibatnya, dari semalam saya sakit kaki. Sewaktu bangun pagi ini, kaki masih terasa lenguh. Serius tak dapat digambarkan dengan kata-kata. =.=" Pagi ini, saya keluar rumah pukul 8.30 pagi dan pergi ke tempat kak sal. Install antivirus kaspersky di laptop kak sal, kemudian hantar kak sal ke bukit jalil. Kesian juga banyak baju yang kak sal nak bawa balik. Berat pula tu semuanya. Sebab tu saya menawarkan diri untuk hantar. Setibanya di bukit jalil, mula-mula saya ingatkan nak tolong angkatkan beg kak sal ke hentian bas. Tetapi memandangkan di seberang jalan kelihatan kelibat 3 orang polis trafik, saya terpaksa mematikan niat. Lebih-lebih lagi saya lihat kereta di belakang saya tu dah kena saman. Ish ish. Susah juga bila Hentian Puduraya ditutup sementara ini. Hari ini juga saya pergi bayar duit kepada kptm di bank islam memandangkan pagi tadi ayah saya sudah memberikan RM1500 yang saya minta semalam. Hehe. Pukul 12 tengah hari saya keluar rumah dan pergi bersama yana untuk mencari hadiah faridah yang nak kahwin sabtu ini. Alhamdulillah kami berjaya pilih hadiah dan kemudiannya kami sempat jalan-jalan. Hari ini saya balik 3 jam lebih awal dari semalam. Rekod baik mesti ditunjukkan untuk menutup rekod semalam yang kurang baik. Fuh~

P/s: Sekarang bila Penjara Pudu nak dirobohkan, ramai pula yang ambil gambar penjara tu. Persoalannya, perlu ke dirobohkan? Kenapa tak dikekalkan untuk menjadi tinggalan sejarah. Hmmm....

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails