Monday, June 21, 2010

kisah yang tertinggal

Post ini bukan mengisahkan saya yang ditinggalkan oleh sesiapa atau meninggalkan sesiapa. Tapi sebenarnya saya lupa nak post kisah ini memandangkan saya tiada kesempatan untuk online semasa pulang ke kampung. Online guna handphone, cuma buka facebook je. Pergi warnet a.k.a cyber cafe cuma 2 kali. Itu pun ada tujuan lain, tujuan sampingan langsung tak ingat. Nak dijadikan cerita, pada 3 Jun 2010 kalau tak silap saya, saya telah menerima sms dari rakan saya yang bertanyakan keputusan saya. Hehe. Maka saya pun dengan sepantas kilat (ayat metafora) memberitahu mak saya yang saya perlu "online" untuk check result. Dalam 10-15 minit kemudiannya, saya pergi ke warnet berhampiran. Wahaha. Result Alhamdulillah baik, sama macam keputusan semester yang sebelumnya. Ada harapan untuk dapat AKR dan APP nampaknya. InsyaAllah. Amin~ =)

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails