Tuesday, April 6, 2010

saya bukan perempuan itu

Post saya kali ini, tidak lain dan tidak bukan bercakap mengenai lelaki gatal (eh, tajuk macam nak cakap pasal perempuan tiba-tiba je laki?apa kes?). Pagi tadi sewaktu saya dalam perjalanan ke kampus, tiba-tiba ada la dua orang laki gatal ni hon2 la motor dia. Kononnya to attract my attention la. Tapi, saya dengan menggunakan kepakaran membuat ekspresi wajah tak ada perasaan, berjaya melalui perjalanan yang penuh berliku itu. Haha. Sebenarnya jalan tu lurus je, tapi since ada mamat dua orang yang mengganggu ketenteraman perjalananku, maka saya rasa jalan yang lurus itu bagaikan sudah bertukar menjadi bengkang-bengkok. Ada tak lelaki gatal kat sini? Soalan bodoh itu memang tak mungkin ada yang jawab, "sayalah lelaki itu". LOL. Kadang-kadang dengan adanya lelaki gatal di mana-mana (kebarangkalian itu tinggi), maka saya cuba elakkan dari melalui jalan-jalan yang ada lelaki-lelaki gatal itu. Berbalik kepada tajuk post saya, sebenarnya ada kisah yang berlaku pada hari ini. Arghhhhhh. SANGAT MEMALUKAN. Kenapa saya kata memalukan? Hari ini ada E-Commerce lab dan kami semua kena present website (untuk projek E-Commerce). Bukan saya malu sebab website atau presentation itu. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar biarpun ada sedikit kesilapan. Tetapi kisah ini berlaku sebelum saya present di hadapan. Saya sedang khusyuk meng'edit' website saya. Dan kemudiannya saya mahu membetulkan laptop case saya. Sewaktu saya menghulurkan tangan untuk memegang laptop case, tanpa saya sengajakan, saya terletak tapak tangan saya di atas tangan ***. Dowh. Malu gile. Tak semena-mena *** kata, "lisa gatal". Wakaka. Sangat malu la. Saya menjawab, "saya bukan perempuan gatal". LOL. Saya sempat meminta maaf. Haha. Minta maaf la calon suamiku (untuk masa hadapan), keadaan ini bukan kehendak saya. Hihi. Seumur hidup saya tak pernah la letak tangan saya atas lelaki yang bukan mahram. Oh no. Maka kesimpulan daripada kejadian petang tadi. Sentiasa berwaspada dengan keadaan sekeliling.




0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails