Wednesday, April 7, 2010

happy tag

Asal usul tag sebelum ini: kyla

1. Bekas kekasih saya adalah:
kekasih gelapku =p

2. Saya sedang mendengar:
lagu lyla-bernafas tanpamu

3. Mungkin saya patut:
tidur sebentar lagi

4. Saya suka:
senyum dan awak..haha.boleh?

5. Sahabat-sahabat baik saya:
orang yang selalu ada ketika saya susah dan senang

6. Saya tak paham:
kenapa saya boleh tak ingat nak letak "date" dalam database website saya =.="

7. Saya kehilangan:
banyak waktu suatu ketika dahulu...game yang melalaikan..

8. Ramai yang berkata:
saya comel..hehe

9. Makna nama saya:
ikhlas :)

10. Cinta itu adalah:
suatu rasa yang mungkin akan dilalui oleh setiap manusia sekurang-kurangnya sekali dlm seumur hidup

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
tidur dengan nyenyaknya (mungkin)

12. Saya akan cuba:
mencapai apa yang saya impikan.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
selalu begitu

14. Telefon bimbit saya:
ada dlm poket seluar saya

15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya mesti gosok gigi dulu, baru solat

16. Saya paling meluat apabila:
org buat maksiat dpn mata

17. Pesta/Parti adalah :
baik jika tidak disulami dengan perkara2 yang bercanggah dgn ajaran Islam

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
kucing.er.ke arnab ;)

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
12 thn

20. Hari ini:
Rabu

21. Malam ini saya akan:
sekarang sudah pagi buta, malam nanti saya akan menonton tv la!haha :p

22. Esok pula saya akan:
esok ini=khamis la kn? pergi kelas la kot.

23. Saya betul-betul ingin:
kahwin...not!!haha..berjaya dengan cemerlang,kemudian baru tgu org pinang..haha..bole x?LOL~

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
jerawat ni harus ku hapuskan!bedak sejuk...here we go~

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
shopping center..haha..cuci mata oh

26. Makanan Barat atau Jepun :
barat..tp,amalkan dasar pandang ke timur.. (xde kaitan ngan soalan)

27. Bilik yang terang atau gelap:
yang terang kalau tengah nak buat kerja..tido mestilah bilik yg gelap

28. Makanan segera adalah:
kebanyakannya tidak/kurang berkhasiat

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"ikat dengan tali"

30.Siapa yang anda mahu Tag?
kamu, jika sudi...




0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails