Saturday, April 3, 2010

akhir Mac

Setelah sekian lama tidak menulis di blog (kali terakhir 23/3), maka hari ini saya telah membuat keputusan untuk menulis. Sebelum ini bukannya malas saya untuk menulis atau kering idea, tapi akhir-akhir ini terlalu banyak assignment yang perlu saya siapkan. Maklumlah bulan Mei nanti dah nak final. Bercakap pasal assignment, dalam bulan April ini saya ada dua presentation projek. Satu untuk subjek E-Commerce dan satu lagi untuk projek tahun akhir (fyp). Apa ada dengan akhir Mac? Kalau pembaca masih ingat, post saya pada bulan yang lalu pernah bercerita tentang Pesta Buku Antarabangsa 2010.Saya telah ke sana bersama rakan-rakan pada hari pertama pesta berlangsung. Menariknya, pada hari terakhir pesta buku berlangsung, saya telah berkesempatan ke sana bersama mama dan kakak saya. Lebih kurang saya tahu apa yang berlaku pada hari pertama dan hari terakhir la. Hehe. Oklah, itu apa yang berlaku pada tarikh 28 Mac 2010 yakni Ahad yang lepas. Untuk penutup bulan Mac pula ada sedikit gambar yang akan saya kongsi. Aktiviti yang berlaku di KPTM KL iaitu Seminar Gerak Usahawan oleh JCorp(Johor Corporation). Usaha murni JCorp dalam melahirkan usahawan ini sangat saya kagumi. Pihak atasan JCorp telah bermurah hati untuk berkongsi dengan bakal-bakal graduan mengenai kepentingan menjadi seorang usahawan dan bagaimana untuk melaksanakannya serta peluang-peluang yang ada.
Pengerusi JCorp (muka beliau iras-iras dengan Colonel Sanders KFC tu)

Ni pun 'orang kuat' KFC

Wakil dari Catur Bistari (saya tertarik dengan cara permainan yang menguji minda ini..tapi belum berkesempatan untuk bermain T_T)

Kak Sal!

Bergambar beramai-ramai sementara menunggu seminar bersambung lagi (kak sal tiada dalam gambar kerana menjadi photographer tak bertauliah sekejap..hehe)





2 budak comel:

salam kanal dr Indonesia....
kunjungnan pertame neh..
Nice Post.....

salam knal jg..thx..blog na kamu jg bagus.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails