Monday, February 8, 2010

kejam = disaster

muka polos? ;)

Kalau saya jadi kejam, maka banyak perkara-perkara buruk berlaku terhadap saya. Masalah timbul dengan banyaknya sehingga saya tidak dapat berfikir dengan baik. Ya Allah permudahkanlah hamba-Mu ini untuk melakukan segala urusannya dan tidak lupa terhadap kewajian terhadap-Mu ya Allah. Dilema sekali lagi timbul, tetapi saya tetap mendengar beberapa nasihat daripada orang-orang yang mungkin lebih arif dan mempunyai idea yang bernas. Oh ya, hari ini dua kali Pn Ashalaini (bahagian As'ad) telefon saya. Dia kata, "awak nak grad x nanti? awak belum ambil subjek economics". Then, saya bagitahu dia yang saya dapat transfer credit. Puan ni mungkin terlupa dia sendiri yang sign borang tu. Tak apa, esok saya mesti jumpa dia dan tunjuk salinan borang transfer kredit saya tahun lepas.

P/s: Rabu ini saya mesti datang kelas Enterprise awal! Haha.


0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails