Saturday, January 9, 2010

sakit kepala

Hari ini saya rasa sakit kepala. T_T Ingatkan kejap je, tapi sampai sekarang masih sakit. Nampak gayanya kena makan Panadol ActiFast lepas ni. Oh ya, tadi petang saya pergi tempat Cik Normah. Ambil baju yang dah siap dan nak suruh dia tolong jahit baju. Tadi sekali hantar terus 3 pasang kain. Itu baru saya punya, belum campur kakak saya punya 2 pasang. Sebenarnya saya ingatkan kain yang saya hantar hari tu siap hari ni, tapi cuma kain kakak saya je yang siap. Alang-alang baju dia tempah tu dah siap, saya tambahkan lagi kain untuk dijahit. Harap-harap dalam bulan Mac nanti kain-kain tu dah siap menjadi baju. Jahitan Cik Normah memang kemas dan sangat puas hati la, cuma sebab dia agak busy so baju tu biasanya ambil masa juga nak siap. So, kalau nak segera kena call untuk remind Cik Normah selalu. :)



0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails