Wednesday, November 22, 2023

3 tahun kemudian

Salam buat pembaca sekalian. Sekarang blog bukan lagi pilihan ramai, tapi terdetik saya untuk update di sini perkembangan selepas 3 tahun. 

Pandemik covid-19 juga sudah berakhir. Tiada lagi sekatan untuk kemana-mana. Selepas 2 tahun setengah tidak pulang ke Malaysia, akhirnya saya pulang pada 28 Januari 2023. Dan selama 8 bulan saya berada di Malaysia banyak perkara terjadi. 

Melahirkan anak keempat
Alhamdulillah pada penghujung bulan Mac 2023 bersamaan dengan bulan Ramadhan saya telah selamat melahirkan seorang anak lelaki. Terlambat beberapa hari dari EDD. Tapi saya dah biasa anak keluar lambat dari EDD. 😂


Pemergian papa buat selamanya
Dua bulan papa dirawat di hospital Ampang selepas pertama kali dimasukkan kerana tersedak makanan. Ada dua kali papa sempat keluar dari hospital dan akhirnya papa menghembuskan nafas terakhir di wad 6D.



Innalillahiwainnailaihiroji'un. 
Al-fatihah(dibaca) buat papa, Md Yusoff bin Awang Hamat. 

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails