Sunday, March 31, 2013

Hati. Oh?

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers. Hehe. Weekend duduk kat Shah Alam macam pelik je. Tapi lama2 biasalah kot. Hari ni saya nak cerita pasal kawan saya. Alkisahnya, dia ada kawan. Tapi dia terasa ngan kawan dia sebab dia macam seseorang yang ambil mudah tentang sesuatu. Sekarang kawan dia tengah mencari kerja lagi, konvo bulan 10. Masalahnya sekarang ada job fair, tapi kawan dia tak fikir pun drop resume ke apa. Semalam dia kata just nak spend time with her. Saya faham, kawan saya dah fobia. Bercinta 7 tahun, tapi putus sebab laki tu ada perempuan lain. Sekarang kawan saya fikir nak kahwin, bukan bercinta tapi tak tau ending macam mana. Faham2 je la, perempuan kalau rasa insecure macam tu la. So, dia beritahu laki tu "jangan cari dia". Ada jodoh, ada la. Er. Saya tau kawan saya sedih and rasa down sangat. Sampai 20 minit kitorang bercakap di telefon.

P/s: kadang2 kita rancang tak menjadi, tapi yakinlah Allah ada rancangan lebih baik.

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails