Sunday, May 6, 2012

Perkahwinan Impian

Assalamulaikum dan selamat sejahtera. Hihi. Bercakap tentang perkahwinan pula kali ini, ok? Siapa kata senang nak buat majlis kahwin ni? Perancangan kena teliti, lepas tu jemput orang lagi. Kalau dah banyak pesan catering, tak nak lah orang tak datang pula. Huhu. Jadi, melalui pengalaman mengadakan majlis untuk perkahwinan kedua-dua kakak saya, saya telah membuat satu keputusan. Bukan hanya keputusan yang dibuat oleh saya tapi juga dipersetujui oleh kedua ibu bapa saya. Perkahwinan saya hanya akan dihadiri paling ramai oleh 150 orang jemputan. Mengapa? Sebab bila kita jemput, orang tak datang. Kita je yang sakit hati. Lebih baik jemput orang yang memang confirm boleh datang. Huhu. Betul kan? Lagipun untuk dua-dua majlis sebelum ini dah jemput satu taman saya ini untuk datang. Kita jemput bukan sebab nak suruh diorang bawa hadiah ke apa. Tapi, cukuplah untuk menikmati hidangan yang telah dipesan dengan caterer. Huhu. 

pelamin majlis Kak Huda. nice combination of colors. he2

Simple, biarpun satu kepala RM50, tapi at least tak pening kepala. Buat apa nak membazir makanan banyak, tapi orang tak datang. :| Meja beradap biar ada decoration yang lawa giler, so tak payah nak ada pelamin pula. Kalau tak pakai pelamin, ada photo booth. So boleh snap gambar kat sana. :p

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails