Monday, February 27, 2012

Vierra - Semua Tentangmu


Salam readers. Hari ini saya nak berkongsi lagu Vierra - Semua Tentangmu. Liriknya sangat mendalam, ok. Sedih pun ada. Sob sob T__T (memang saya suka ber'drama'). Mama selalu kata, "kesian anak mama....". Mama, saya mahu kahwin. Tapi persoalannya dengan siapa. Huhu. Memang ini merupakan salah satu cara Allah menguji hamba-Nya. Tadi saya ada terbaca pengalaman orang yang mengatakan dulu dia pernah putus tunang. Ya, dan kemudian dia dipertemukan dengan orang yang jauh lebih baik. Hmm.. Oh! Adakah saya masih dalam keadaan 'denial'? Saya rasa saya dah ok. Walaupun mungkin ada sebahagian dari diri saya yang mengatakan "I'm not Okay!". Sebenarnya saya tiada masalah dalam LDR a.k.a Long Distance Relationship. Cuma salah satu keburukan LDR ialah apabila pihak yang lain mungkin akan meragui kesetiaan pihak yang satu lagi. Itulah risiko nya. Eh, bercakap tentang risiko ini.... Ada sebuah buku di MPH bercakap tentang perkahwinan dan di kulit buku itu ada tertulis "Risiko membaca buku ini adalah anda ingin segera bernikah". Ok, confirm saya tak beli sebab takut jadi gatal nak kahwin sekarang. LOL. :p

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails