Friday, June 24, 2011

Apabila Anjing Pakai Kon di Leher :))


Salam readers. Semalam tiba-tiba saya lihat seorang gadis membawa anjing yang memakai kon berjalan-jalan. Eh, mula-mula tengok saya berkata dalam hati "biar betul!". Kena dera ke? Siannya. Tapi, dalam masa yang sama saya merasakan ianya agak lucu. Macam aksesori tambahan yang anjing tu pakai. Tapi saya tak sempat nak rakamkan gambar anjing tu la. So, saya google je la. Hehe.

Punyalah beria-ia saya tergelak. Tapi ketawa perlahan je la (nanti tuan punya anjing dengar, tak baik lak)). Anjing itu comel, tak besar mana. Tapi lepas tu ada pulak kon. Itulah jadi comel giler dan rasa nak ketawa. Kalau boleh nak ketawa biar satu dunia dengar. LOL. Tiba-tiba adik saya beritahu yang dia pernah terbaca di internet kenapa anjing pakai kon di leher. Anjing yang pakai kon itu sebenarnya anjing yang sakitlah. Dr Veterinar yang beri. Fungsi kon itu untuk elak anjing tu macam usik luka ke, yang pasti biar cepatlah proses penyembuhan. Hihi. (=,=")

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails