Sunday, March 6, 2011

Giveaway by Ezan

Salam bloggers. Ini entri kedua saya untuk hari ini. Sebenarnya kalau boleh saya nak buat 1 entri per hari. Tapi memandangkan masa tengah check blog tadi, tiba-tiba ternampak blog si ezan ni buat GA contest. Maka, tergerak hati saya untuk post pasal ini. Kalau nak tahu ini Giveaway pasal apa, sila lihat syarat-syarat di bawah.


SYARAT-SYARAT YANG PERLU DIIKUTI :

1) buat satu entry, dan letak title "giveaway by ezan" dalam entry tue, letak sekali banner yang dekat atas tue.

2) tak perlu nak follow-follow nie, tak wajib pun, cuma pastikan korang rajinlah singgah blog aku nie untuk tahu update pasal giveaway nie! lagi satu tak payah letak banner dekat sidebar korang okey :)

3) lepas dah buat entry semua, korang tinggalkan link dekat entry nie okey

4) giveaway nie akan berlansung selama 2 minggu sahaja. tarikh tutup ada dekat banner tue


Sebenarnya apa yang buat saya tertarik, hadiah yang ditawarkan. Hadiahnya bukan berupa RM atau apa-apa benda melibatkan material. Tapi, banner. HAA! Itulah sebab utamanya. Kalau saya terpilih, merasalah saya header blog yang baru dan tentunya nampak kreatif. Sebab saya tak terel dalam bidang photoshop ini. T__T huuuuu~

P/s: Kalau nak tahu, si ezan ini yang buat blog header si Fatin Liyana. Cunnn. ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails