Friday, February 18, 2011

bila sistem perbankan tidak boleh digunapakai


Salam bloggers. Hari ini sekali lagi, saya mahu login sistem perbankan secara online saya. Tetapi, saya online pada waktu yang SALAH. Motif? Macam ini, tiba-tiba saya terfikir nak periksa baki duit dalam simpanan bank saya di ****. Hehe. Tapi, tak dapat oh. Sebab mulai pukul 11.45 pm hingga 00.45am keesokan harinya tengah ada sistem maintenance. Maka, esok je la saya boleh login. Hoho. T__T Oh ya, tadi tengok Tanyalah Ustazah (bukan typo error, tapi rancangan ini memang ada pada waktu malam hari Jumaat pukul 10 malam di TV9) sekejap. Ada seorang lelaki yang dulunya beragama Kristian, tapi kemudiannya memeluk Islam. Tapi bagusnya, dia telah mendalami Islam selama 3 tahun. Malahan beliau berasa malu jika dia memeluk Islam, tapi tak tahu Rukun Islam, Rukun Iman malah tak tahu baca Al-Quran. Jadi, dia telah menanamkan azam untuk betul-betul mendalami Islam. Alhamdulillah. Masya-Allah. Memalukan bukan? Apabila orang Islam yang dilahirkan Islam, tetapi sekadar di Kad Pengenalan. Solat pun tak buat, tapi bila puasa boleh pula? Nauzubillah Minzalik. Wallahua'lam~


P/s: Saya rasa saya RAJIN hari ini. Hihi. :)

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails