Thursday, January 20, 2011

Tolong Ingatkan Aku!

Salam bloggers. Beberapa jam lagi saya akan menaiki flight ke Solo. Jumpa saudara, maklumlah Thaipusam. Ahaha. Memang TAK la! Tapi tentang pergi Solo tu saya SERIUS tak main-main. Hihi. Oh ya kawan-kawan. Sudah renew lesen anda? Insurans? Lesen Memandu? Cukai Jalan (Road Tax). Saya WAJIB memperbaharui lesen memandu saya pada 22 Mei 2011. *Takut terlupa* Nak tau tak? Saya baru perasan kalau masa hari Ahad yang lepas sebenarnya saya terlupa masukkan IC dan juga lesen memandu dalam purse. Tak menjadi masalah kalau jadi penumpang. Tapi. saya siap boleh memandu ke Shah Alam dan ronda-ronda KL. Oops. Nasib baik saya pemandu berhemah. :p

P/s: Lately, ramai anggota polis kelihatan di mana-mana. Wah! Polis Malaysia memang bersungguh-sungguh untuk menurunkan kadar jenayah pada 2011 nampaknya. Semoga Istiqomah. Amin~ >.<

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails