Thursday, December 23, 2010

Goodbye GSC

Salam bloggers. Esok genap 8 minggu saya menjalani latihan di Sime Darby Global Service Centre Sdn Bhd. Alhamdulillah, walaupun masa dirasakan terlalu singkat tetapi adalah sedikit pengalaman di sini. Hehe. Oh ya, hari ini ada farewell party. Sebenarnya bukan untuk saya, tetapi Mr TK Wong. Tapi kira sekali farewell party saya la, bak kata k.erna dan k.mas.


Apa berlaku tadi? Majlis diadakan di cafe bawah Wisma Sime Darby. Majlis dimulakan dengan ucapan dari En Fariz. Beliau kemudiannya menyuruh Mr TK Wong menyampaikan sepatah dua kata. Jamuan perpisahan tadi dihadiri juga orang-orang atasan GSC. Hari ini saya bawa kamera, maka saya jadi photographer dan orang penting juga la. Hihihi. Selain itu, ada 3 orang photographer secara sukarela. V-Ting, orang cafe dan En M (tak tau nama apa).



2 budak comel:

hehe.da kata orang besar nak resign mesti la meriah..hehe :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails