Thursday, November 11, 2010

Seminggu

Salam bloggers. Maaflah saya langsung tiada kesempatan untuk meng'update' blog saya ni. Balik kerja, kalau online terlupa nak jenguk blog. Bila di pejabat, sibuk buat kerja. Hehe. Bila dah free, saya segan nak online dengan gembiranya. Lagipun meja saya ni orang yang lalu lalang confirm nampak apa yang saya buat. Apa pun, kini saya berada di minggu kedua praktikal di Global Services Centre (Wisma UniAsia). Seronok juga bekerja untuk timba pengalaman ni, dapat tambah pengetahuan dan tahu serba sedikit apa yang orang Finance & Accounting Department buat. Hihi. Hari ini saya dah mula menggunakan software "SAP". Seronok juga. Memudahkan kerja. :) Semoga hari-hari mendatang di Sime Darby akan lebih baik. InsyaAllah.



P/s: Sabtu minggu lepas saya sudah selamat berkonvo. Alhamdulillah, dapat AKR dan APP. ^^,

1 budak comel:

yeayy lisa! tahniah!
& selamat bekerja! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails