Wednesday, September 15, 2010

penantian yang membuahkan hasil

Salam bloggers. Alhamdulillah baru semalam saya terfikir mengenai permohonan saya untuk internship dan hari ini saya telah mendapat tempat. Sime Darby, terima kasih sebab baca CV dan CL saya. Hehe. Saya risau kalau saya tidak mendapat tempat di mana-mana syarikat, apatah lagi minggu hadapan lecturer yang handle internship ni nak kami semua dah dapat tempat. Huhu. Pagi tadi saya mendapat satu panggilan dari pihak Sime Darby Jalan Raja Laut. Saya terus terima tawaran dari Sime Darby ni sebab saya tak nak yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. Lagipun saya memang berminat juga untuk mencuba nasib di sana. (cewah, macam artis pula nak cuba nasib). Apa pun, doakan semoga saya dapat membuat latihan industri pada November dan Disember nanti dengan jayanya. Insya-Allah. Amin~ :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails