Tuesday, August 6, 2013

Ramadhan di hati...Aidilfitri menanti...

Assalamualaikum Readers. Hari ini dah masuk 29 Ramadhan 1434H. Mama papa dah selamat sampai Indonesia pada Sabtu yang lepas. Saya pula hanya jadi tukang hantar, tak macam tahun2 sebelum ini. Asal mama papa pergi Indonesia, saya mesti ada. :p Oh ya, syukur Alhamdulillah pada hari Sabtu tu keputusan Master Part1 saya dah keluar dan result saya pun baik.



Syukur, berkat Ramadhan dan sudah tentu doa mama papa juga. Agak menakutkan Master ni sebab kalau dapat B- untuk Core subject, dah kira gagal. Kalau untuk subjek Elektif pula, C baru gagal. Pointer untuk lulus pula adalah 3.0. Jadi, kena struggle dan buat yang terBAIK. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Taqabbalallahu Minna Wa Minkum. Salam Aidilfitri 1434H. Semoga amal ibadah kita diterima Allah dan istiqamah pada bulan-bulan yang seterusnya.

P/s: Alhamdulillah apa yang saya nak, semua saya dah dapat, tapi satu je saya belum dapat. Suami??. Eh...er?hahahaa.

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails