Saturday, October 8, 2011

Abaya..saya suka! :)

Salam bloggers. Hehe. Pada hari Rabu yang lalu saya telah pun selamat menerima Abaya Dubai yang saya tempah dari telekung.net. Kenapa saya beli abaya? Ok lah, ingat lagi tak saya pergi Umrah tempoh hari? Masa hari tu saya ada membeli sepasang abaya sekali ngan shayla dia. TAPI kan....saya menyesal satu hal. Masa kat Madinah saya ingat nak menambah satu lagi koleksi abaya. Dah minta potongan harga lagi tau masa tu. Tapi, akhirnya tak jadi beli. Masa nak bertolak ke lapangan terbang Madinah, baru saya terfikir nak beli. Tapi, sebab takut ditinggalkan bas maka saya tak jadi beli. PADAHAL, kalau saya turun dari bas masa tu masih sempat! T____T Jadi, untuk mengelakkan saya terus-menerus teringat kat abaya tu, jadi saya pun memesan abaya dari telekung.net. Alhamdulillah perkhidmatannya sangat baik. Kalau pembayaran dibuat sebelum 1pm, maka barang akan dihantar pada hari tersebut. Jadi, barang akan diterima dari Poslaju pada keesokan harinya la (bagi zon A). Gambar di bawah hanyalah contoh Abaya, bukan yang saya beli. ^^,

0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails