Tuesday, December 8, 2009

terlupa

perkara ni mcm serius, eh bukan mcm lg..MEMANG SERIUS..mcm mn flight day boleh tersilap? nak dijadikan cerita sy tukang booking ticket parents sy yg balik kampung sempena raya haji baru-baru ni..sebelum ni, sy asyik ckp "mama papa balik hari rabu"..entah macam mana dalam beberapa hari yg lepas, hari nya da tertukar pula..eh jadi hari selasa..then..petang tadi dalam pukul 4 petang waktu malaysia, papa call.."by, flight tu esok..bukan hari ni..ape la..bla bla". ok fine..dalam hal ni saya tak dapat nak cakap siapa salah..nak kata flight ticket tak ada kat parents saya, memang dorang ada simpan pun..nak kata saya tak check balik flight mereka bila, sy baru check semalam..masalah nya, semalam saya cuma tengok pukul berapa mereka dijangka tiba..hari apa dan terikh bila saya betul-betul tak ingat nak tengok..kesian juga parents saya tu..family cousin saya pun kesian gak sebab mereka yg tlg hantar parents saya pergi airpot..nasib baik dari airport nak pergi rumah mereka dalam 15-20 minit je..kalau la kat jakarta, entah tak tau la berapa lama (jalannya macet)..



0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails